Saturday, February 4, 2012

Link Your Stuff!

























9 comments:

  1. Wow, super leuk dat ik gewonnen heb. Dankjewel voor de link en het elke week weer mogelijk maken van dit leuke evenement. Fijn weekend.

    ReplyDelete
  2. Wszystko co widzę jest przepiękne !!!Miłego dnia życzę:)))

    ReplyDelete
  3. The pillows look great!
    Have a great weekend!

    ReplyDelete
  4. Die kussens zijn prachtig, terechte winnaar!
    Fijn weekend in de sneeuw,
    groetjes, mevrouw Snoeshaan

    ReplyDelete
  5. Elke week opnieuw kijk ik "bloggend" uit naar je 'link your stuff'!
    Groetjes, Sofie
    http://lekkerbekkenmaar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ik snap gewoon niet van mezelf waarom ik nu pas het hele link-your-stuff gebeuren ontdek, terwijl ik al langere tijd je blog volg. Tenminste, de breiblog volgde ik altijd, maar deze was op een of andere manier nog niet in mijn lees-lijst verschenen. STOM! In ieder geval, superleuk initiatief en de volgende keer doe ik mee! Ontzettend leuk om op deze manier allemaal mooie blogs te ontdekken!

    ReplyDelete
  7. Wat staan er weer leuke dingen op.

    gr Suzanne

    ReplyDelete
  8. Ik snap het nog niet helemaal geloof ik.. Kan ik nou alleen op zondag stemmen? En je moet het dus op zaterdag insturen? Maar hoe gaat dat stemmen in zijn werk? Ik bedoel, waar moet ik klikken? Ik voel me wel een beetje dom nu, haha!

    ReplyDelete