Monday, May 28, 2012

Tiny Giveaway! :-)



























Ik zit middenin een verhuizing, en terwijl ik spullen aan het verslepen was van huis A naar huis B vond ik het erg vervelend om mijn sleutelbos overal mee naartoe te nemen. Dus daarom bedacht ik dat ik een gehaakte keycord moest hebben.
De keycord op de foto is een kindermaat en ik geef 'm weg aan wie hem graag wil hebben. Als je 'm wilt winnen:
a) wees dan een volger van mijn blog en
b) laat hieronder een reactie achter.
Ik maak op 4 juni a.s. bekend wie de winnaar is!

I'm in the middle of moving houses, and while dragging stuff from house A to house B I found it very annoying to drag my keys around. So I thought I needed a crochet keycord.
The keycord on the picture is a children's size and I'm giving it away to who ever wants to have it. If you want to win it:

a) be a follower of my blog and
b) leave a reply below.
I'll announce the winner on the 4th of June!

53 comments:

  1. Hi I am a follower of your blog and I would love to win your keychain. Yes kids get lost around this time a year what a great idea. Thanks for the give away hope I win.

    ReplyDelete
  2. Wat een goed idee. Echt iets voor tijdens de vakantie voor mijn twee jarige dochter! Super, ik doe mee!

    ReplyDelete
  3. Super leuk, ik doe mee!

    ReplyDelete
  4. Erg leuk, ik zou die wel willen voor mijn dochter, ze is nogal eens haar sleutel kwijt.
    Volg je al een poosje.

    ReplyDelete
  5. Sieht superklasse aus !!!

    LG Angela

    ReplyDelete
  6. clever idea!!! I would like to have one, too!!
    thank you for the chance, xxxx Alessandra

    ReplyDelete
  7. leuk, leuk! Ook ik ben al volger, maar doe graag mee; heb hier een ondeugend dreumesje lopen die graag onze grenzen opzoekt;)

    ReplyDelete
  8. joepiedepoepie, zomers leuk handy thing! ik waag een gokje!

    ReplyDelete
  9. Hoi, dat zou superhandig zijn, ik wil dan ook graag meedoen aan je giveaway. Ik zet een linkje op mijn blog! Groetjes

    ReplyDelete
  10. Wat een goed idee! En zo handig als je als mama alleen er met 3 ondernemende dochters op uittrekt! Ik maak graag kans op deze mooie hanger :) groetjes, marieke

    ReplyDelete
  11. Pfff met deze warmte verhuizen is ook niet echt een pretje lijkt mij. En die keycord is erg handig en het ziet er erg leuk uit.
    PS ik doe niet mee aan de verloting, gun hem iemand met kleine kindjes die van mij zijn al bijna volwassen ;-)

    Fijne dag en groetjes, dinah

    ReplyDelete
  12. Inderdaad heel erg leuk en handig, maar wat ook werkt is met zo'n zwarte merkstift je telefoonnr aan de binnenkant van hun arm zetten, gebeurd al jaren in mijn familie, vroeger toen wij klein werd het paalnr (op het strand) op onze arm gezet. Maar zo'n keychain is veel leuker natuurlijk!
    Haal wel de hoekjes van het geplastificeerde kaartjes anders kon het nog wel eens zijn dat je het kaartje kwijt raakt omdat de hoekjes prikken in hun blote buikjes.
    PS ik doe ook niet mee aan de verloting want ik heb geen kleine kinderen.

    ReplyDelete
  13. Wat een leuke keycord! Ik doe heel graag mee, hij ziet er super uit en ik wet een meisje die er superblij mee zou zijn.

    ReplyDelete
  14. Leuke manier om bij te houden van de sleutels! verspilde motion estimation blog en spannende Etsy winkel heb je, heel inspirerend! hebben een prachtige dag!

    ReplyDelete
  15. Graag, zonnige kleurtjes trouwens!
    Zal je linken op mijn lekkerbekkenblogje! Ik geef trouwens ook iets weg!

    ReplyDelete
  16. Leuk idee!!Ik doe graag mee;)
    Groetjes, Caren

    ReplyDelete
  17. Mooi !!! Ik volgde je blog wel al even, maar ben nu ook officieel een volger :-).

    ReplyDelete
  18. Ik denk graag mee naar het keycord, leuk voor mijn dochter voor haar huissleutel!

    ReplyDelete
  19. Wonderful candy :) Greetings from Poland ! M.

    ReplyDelete
  20. Hallo,

    Ik doe ook graag mee aan jouw Give-away. Ik ben zo'n fan van jouw Blog (al een volger dus). Ik maak gebruik van de patroontjes en linkjes naar patroontjes, het is altijd zo keurig uitgelegd, dankjewel daarvoor. En nu maar hopen dat ik een keertje win...

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Das Schlüsselband ist sooo lieblich. Das würd ich auch gern mein eigen nennen.
    Liebe Rosaliegrüße und gute Nacht ∙∙♥♥∙∙

    ReplyDelete
  22. graag doe ik mee aan je give away.
    ik volg je blog het is zo'n mooi blog!
    groetjes jacqueline ewalt

    ReplyDelete
  23. Ik wil nog wel eens een poging wagen, dus doe graag mee aan je give away.

    Nog veel succes en sterkte met de verhuizing.

    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  24. Wat een mooi idee! Ik ben je sowieso gaan volgen, maar ik ding niet mee naar de give-away. Kun je vast iemand anders veel blijer mee maken. Sterkte met verhuizen en alles wat er bij komt kijken.

    ReplyDelete
  25. Śliczne kwiatki!!! Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  26. Hoi Annemarie leuk het give away makkelijk idee niet zo'n reclame koord
    Ik volg je al een tijdje patroontjes van je blog al eens gemaakt

    ReplyDelete
  27. Love the key cord! thanks so much for sharing on craft schooling Sunday!

    ReplyDelete
  28. Dat is een lieve give away. Ik doe graag mee!
    Ik was al volger!
    suuces en groetjes Madebynijn

    ReplyDelete
  29. Was net op zoek naar een gehaakt keykoord! Afgelopen dagen hebben we het keykoord van mijn gebruikt voor de speen van mijn dochter. Een speenkoord is nl niet handig!
    Dus hoop van harte.....
    gr Erika

    ReplyDelete
  30. I am a follower - this is so beautiful - thanks for the chance to win.

    ReplyDelete
  31. Hi - this one is so lovely :) I agree with you - this time of year needs more of our attention. And this is a great idea! Thank for all you do :)

    ReplyDelete
  32. It's so lovely! I would love to win it!

    ReplyDelete
  33. Don't know if you'll send the lanyard to the US, but I've become a follower and would love to win it for my niece. It is very lovely and cute.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi! Yes, I'll ship to anywhere in the world :-) Good luck!

      Delete
  34. Hi friend I love your blog always has nice things here,I am from Brasil, hugs...
    http://agulhaetricot.blogspot.com
    http://agulhaetricot.com
    http://titacarre.elo7.com.br tb visit my store and let your opinion about my products.

    ReplyDelete
  35. I'm a new follower now! I wish I could win it!!!

    ReplyDelete
  36. Slim! Ik doe ook graag mee. Dat is wel handig voor m'n dochter van 3, die is op het moment zo watervlug. En vlug weg dus ook!

    ReplyDelete
  37. I am a follower on google reader of your blog since before this giveaway... I would totaly love and use your keychain. I Joined your blog because I want to make cute stuff for my baby, and I love your Etsy store too!

    ReplyDelete
  38. Lovely keycord! I would be happy to have it!
    I follow your blog for some time and participate time to time in "Link Your Stuff Party".
    Best wishes.
    Olga ☼
    P.S.:Actually it is my daughter would be happy to have this beautiful keycord... :)

    ReplyDelete
  39. Ik bekeek de blog al een langere tijd, stond vast op een van mijn startpagina's ;-) Ben nu ook volger geworden, dacht eigenlijk dat ik dat al was.

    Wat een leuke ketting en wat een supergoed idee.
    Ik ding graag mee maar denk ook dat ik, mocht ik winnen een variant zal moeten maken voor zoonlief ;-)

    ReplyDelete
  40. A perfect idea for kids especially and wonderful give away. Thanks for sharing this week on BeColorful.
    p

    ReplyDelete
  41. Hi!!!! I'm a follower of your nloh and I would love to win you present because is wonderful. Anb 4th of june is my birthday!!!! ;P
    Kisses!!!

    ReplyDelete
  42. Leuk hoor!!!
    Handig voor mijn kleinkinderen!

    ReplyDelete
  43. wat mooi......die wil ik zeker wel winnen (namaken zal een stuk moeilijker worden ;-)

    gr uit brabant

    Carla

    ReplyDelete
  44. Hallo,

    Ik doe graag mee met je give-away en ik word volger.
    Leuke dingen maak je, ik zie dat ik al eens bloemenpatroontjes van je geleend heb ;-).

    Groetjes, Klaasje
    www.iederedageendraadje.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Hartstikke leuk en de lievelingskleur van mijn dochter! Daar doe ik graag mee.
    Groetjes uit Duitsland,
    Miriam
    sterrenkijkster@gmx.de

    ReplyDelete
  46. Hi Annemarie. I love crochet and your blog. I am currently making a long bunting with your crochet flowers for the daughter of a friend of mine, just like I did for my own daughter. They look great. Thank you for being so inspiring and offering so many patterns for us to use. That giveaway is very sweet. x

    ReplyDelete
  47. Hij is erg leuk geworden. Ik doe graag mee met de give away. Heb zelf geen kleine kinderen meer, maar nog wel neefjes en nichtjes die nog wel eens op onderzoek uit gaan. Heb je hier evt ook een patroontje van, want er zijn meer kleine kindjes in onze familie die vast wel met zo'n mooi koord willen lopen.

    Groet, Agnes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry, niet goed gelezen. Je hebt al een linkje naar het patroon. Die van de bloem kan ik die op je blog vinden?

      Groetjes.

      Delete
    2. Hoi Agnes, van het bloemetje heb ik helaas geen patroon. Ik heb dat zonder patroon gemaakt en kan het helaas niet reproduceren. Er staan wel andere bloemenpatronen op mijn blog. Hopelijk heb je daar wat aan.
      Groetjes, Annemarie

      Delete