Wednesday, April 9, 2014

Learn to... what?



















Soms zijn er van die momenten dat je denkt: ik wil even wat anders doen, iets leuks. Iets voor mezelf, iets groots, iets waar ik gewoon heel veel zin in heb. Meestal (althans in mijn geval) komt het er om wat voor reden vervolgens niet van. Maar nu had ik bedacht: ja, dit ga ik gewoon echt doen! En zo kwam het er van (om een lang verhaal kort te maken) dat ik een week of twee geleden een ticket boekte naar Londen en mezelf opgaf voor deze Learn to Knit Workshop. Ik ben nooit een hele goeie breier geweest (eigenlijk ben ik er gewoon heel slecht in), en wat is nou leuker dan een breiworkshop combineren met een bezoekje aan een geweldige stad als Londen? Dus morgen vertrek ik in mijn eentje (dat is dan wel weer best spannend) met een haakwerk in mijn tas naar de Learn to Knit Workshop van Woman's Weekly. Ik heb er reuze veel zin in en ben benieuwd of het breien me nu beter af zal gaan. Tot over een paar dagen! Oh trouwens, geen zorgen, Link Your Stuff gaat natuurlijk gewoon door zaterdag. :-)

Sometimes there are moments where you think: I want to do something else, something fun. Something just for me, something BIG, something I'm really excited about. Most of the time (in my case) these things somehow never happen. But now I thought: yes, I am definitely going to do this! And that's how (to make a long story short) about two weeks ago I booked a ticket to London and bought a ticket for this Learn to Knit Workshop. I've never been really good at knitting (in fact, I'm terrible at knitting), and what's more fun then to combine this workshop with a visit to a lovely city like London? So tomorrow I'm leaving on my own (which is pretty exciting) with a crochet project in my bag to the Learn to Knit Workshop of Woman's Weekly. I'm really looking forward to it and I wonder if I'll come back a better knitten. See you in a few days! Oh and by the way, no worries, Link Your Stuff is here this Saturday! :-)

20 comments:

  1. hoi hoi, ohhh.... wat leuk zeg! Ik wens je heel veel succes met "knitting" en natuurlijk ook heel veel plezier daar, groeten Francien

    ReplyDelete
  2. Wow wat gaaf! Ik zou graag met je mee gaan! heel veel plezier en geniet ervan! Liefs Lisanne
    draad en praat...

    ReplyDelete
  3. Wat een avontuur! Veel plezier en ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden. Mooie foto!

    ReplyDelete
  4. Wat spannend!!! En heeeel gaaf!
    Heel veel plezier! X Dinaz ♥

    ReplyDelete
  5. What a wonderful adventure! Enjoy!

    ReplyDelete
  6. Dat klinkt heerlijk! Geniet er van, zowel van de cursus als de stad :) Ben benieuwd naar je verhalen na afloop!

    ReplyDelete
  7. Wishing you great success on your knitting adventure. :)

    ReplyDelete
  8. have fun in London! And your crochet project of courspe :p

    ReplyDelete
  9. Wedden dat je er meteen een superster in wordt? Ik ben benieuwd naar je breiwerkjes!

    ReplyDelete
  10. OOh wat leuk! Zo zou ik graag eens mee gaan met de Marokko reisjes. Ben steeds te laat :( Heel veel plezier!

    ReplyDelete
  11. Klinkt als een heerlijk uitstapje met als extraatje het leren breien.

    Veel plezier, Margaret

    ReplyDelete
  12. Leuk voor je! Veel plezier daar! gr Alike

    ReplyDelete
  13. Waw naar londen zo leuk.
    Veel plezier daar!! :)

    Groetjes Elisa

    ReplyDelete
  14. Hoe gaaf! Dapper en heel tof!

    Heel erg veel plezier en geniet!

    ReplyDelete
  15. I hope that you have a wonderful time at the workshop and that you learn loads!! xx

    ReplyDelete
  16. I hope you have good weather for sightseeing and I wonder whether you will meet any of your English readers in your class!

    ReplyDelete