Monday, November 9, 2015

Amigurumi Babydieren Haken - Giveaway

Koop het boek hier - Buy the book here






















Ken je het boek Amigurumi Babydieren Haken van Amigurumi Patterns al? Het ligt hier voor me en als ik het niet al had zou ik het zeker op mijn verlanglijstje zetten. In het boek vind je een hele grote verzameling patroontjes. Het zijn 12 families (zie de foto hieronder) en de ene familie is nog schattiger dan de andere. In totaal staan er 25 patroontjes in het boek. Ik vind ze allemaal leuk, maar natuurlijk heb ik ook een favoriet. De hertjes vind ik geweldig. Maar de kangoeroe is ook erg leuk. En wat dacht je van de vlinder? Achterin het boek staat een klein stukje over elke ontwerper. Ze komen van over de hele wereld, maar het was erg leuk om te zien dat er ook een Nederlandse ontwerper (Zabbez) aan het boek bijgedragen heeft.
Denk je dat dit boek echt iets voor jou is? Doe dan mee aan de giveaway! Dat doe je door hieronder een reactie te plaatsen. De winnaar maak ik aanstaande woensdagavond bekend. Zorg dus dat je dan even op mijn blog kijkt want wie weet ben jij een van de drie winnaars. Heel veel succes!

Have you seen the book Amigurumi Baby and Parent Animals by Amigurumi Patterns? It's on my desk in front of me and if I didn't have it I would certainly add it to my wishlist. You will find a huge collection of patterns in this book. There are 12 families (see the picture below) and every family is incredibly cute. In total you will find 25 patterns in the book. I like them all, but ofcourse I have a favourite. I love the deer, but the kangaroo is very cute as well. And what about the butterfly? On the last pages of the book you can read short stories about the designers. They come from all over the world but ofcourse I was happy to see that one of them is from The Netherlands (Zabbez).
Do you think this book is totally your style? Then enter the giveaway! You can do so by leaving a comment below. I'll announce the winner this Wednesday evening. Make sure to check my blog by then because you might be one of the three lucky birds. Good luck!




143 comments:

  1. Leuk!
    Deze staat zeker al op mijn lijstje met boekjes die ik nog graag wil aanschaffen.

    ReplyDelete
  2. This book looks adorable! I'd love a chance to win. Thanks :)

    ReplyDelete
  3. Oh ja, dat lijkt me heel leuk, ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  4. Wat een lieverds, daar waag ik graag mijn kans voor! Groetjes Sofie

    ReplyDelete
  5. Deze staat op mijn (eindeloze) lijstje...
    Ik ben verliefd op de octopus, zo heet de school waar ik vrijwilligerswerk doe !
    Liefs!

    ReplyDelete
  6. Dat is een leuk boekje. Die draakjes zijn zo zoet. Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  7. Op de KreaDoe heb ik het doorgebladerd en werd ik een beetje verliefd op de heertjes en de gordeldiertjes. Ze zijn allemaal zo schattig en ik zou ze graag maken! :)

    ReplyDelete
  8. Ja ik doe heel graag mee! Mijn zoon wil heel graag de kangoeroe voor sinterklaas dus een betere timing is er niet��ik ga heel hard duimen.

    ReplyDelete
  9. Oh, dat boek wil ik wel heel graag winnen! Die hertjes, de muisjes, o en die pinguins, de draakjes..... ze zijn allemaal zo leuk! ♥♡♥

    ReplyDelete
  10. Op kreadoe heb ik dit mooi boekje gezien, het is gewoon een fantastisch boek met geweldige diertjes die ik heel graag één voor één wil maken maar...;; mijn geld was allemaal op :(. Dus ja ik doe graag mee met deze give away want... anders moet ik ervoor sparen!

    ReplyDelete
  11. Ze zijn zo schattig. Ik denk dat mijn dochter die niet kan weerstaan! (En ik ook niet...)

    ReplyDelete
  12. Wat leuk! Die draakjes zijn echt fantastisch voor mijn zoontje! Maar de overige patroontjes vind ik ook fantastisch: kijk die kangoeroe bijvoorbeeld en die octopus, geweldig! Bedankt voor deze winkans!
    Groetjes,
    Chantal

    ReplyDelete
  13. Haken doe ik pas sinds een maand of twee,
    Maar wat heb ik er een plezier mee!
    Ik ben dan ook altijd op zoek naar een leuk patroon,
    Want iets zelf bedenken is nog niet zo gewoon.
    Op deze babydiertjes ben ik echt helemaal dol,
    Daarom ben ik van dit boek nogal vol.
    Ik ga er dolgraag snel mee aan de slag,
    Vandaar dat ik hoop dat ik het winnen mag.

    ReplyDelete
  14. Superleuk!! Ik waag graag een kansje :)

    ReplyDelete
  15. Zeker weten is dit boek iets voor mij!!!!
    Ik heb het haken ongeveer een half jaar geleden ontdekt en kom vaak op jouw blog kijken.
    Heerlijk vind ik dat.
    Ik ben bezig met een deken (lekker makkelijk, maar heel veel werk), ik haak af en toe iets kleins, maar sinds kort heb ik ook het haken van (kleine) knuffeltjes ontdekt!! Dit boek zou dus geweldig zijn voor mij, want omdat ik niet veel geld uit kan geven aan mijn hobby, ben ik altijd op zoek naar leuke, mooie en lieve patroontjes, het liefst gratis.
    Ik kom woensdag zeker weer even langs, groetjes, Daphne

    ReplyDelete
  16. Dit boek staat al op mijn verlanglijstje sinds bekend werd dat het in de maak was. Ik zou het erg graag willen winnen. Ik zou ook zeker de vlinder een keer maken.

    ReplyDelete
  17. Oh, ik zou heel graag meedoen met deze actie.!

    ReplyDelete
  18. Dit is nog één van de vele op mijn verlanglijstje.Babydieren zijn altijd zo leuk :)

    ReplyDelete
  19. Jaaaa...!! Die zou ik super graag winnen!! :) En dat zou meteen een super cadeau zijn op mijn verjaardag (11-11) haha. Het lijkt me een super tof boek! SPANNEND!! Liefs Lisanne

    ReplyDelete
  20. ♥ The penguin is adorable ♥ All the others are so cute, too. But the penguin is my absolutely favourite one.

    ReplyDelete
  21. The families are so cute! Can't decide which I like the most! I would be happy to win this book!
    Greetings from Germany
    Jana

    ReplyDelete
  22. Wat een leuk boek, zo schattig die babydieren! Dat zou ik wel willen winnen.... Ik zie alweer leuke ideetjes om te haken, zoals die kangaroe en die hartjes....
    Alvast dank voor de give away... Leuk!

    ReplyDelete
  23. De aapjes vind ik het allerleukste. Mijn zoontje van 20 maanden is helemaal gek op babydiertjes dus ik zou het geweldig vinden deze voor hem te kunnen haken 😊 wat een leuke give away!!!

    ReplyDelete
  24. De aapjes vind ik het allerleukste. Mijn zoontje van 20 maanden is helemaal gek op babydiertjes dus ik zou het geweldig vinden deze voor hem te kunnen haken 😊 wat een leuke give away!!!

    ReplyDelete
  25. Leuk boek vooral die mini dieren win het graag

    ReplyDelete
  26. Leuk boek vooral die mini dieren win het graag

    ReplyDelete
  27. Oh wat een super give away!! Dit boek staat zeker op mijn lijstje, ook op mijn sinterklaas lijstje ;-)
    Wat zou het gaaf zijn als ik 'm hier op dit top blog zou winnen!!!!!

    ReplyDelete
  28. Wat een lief boek! Daar zou ik de drie kleinste kleinkinderen erg blij mee maken.
    Ik heb voor allemaal Schaap Suusje en de mini-uitvoering van Suusje gemaakt en mijn kleinzoon van 2 sleept vooral de mini, overal mee heen. Het zou nog net moeten lukken on 3 mini's te maken voor 5 december. Vol verwachting klopt mijn hart. Spannend. Ik lijk wel een klein kind. ;)

    ReplyDelete
  29. mijn dochter en schoonzoon gaan binnenkort trouwen en hij is gek op de pinguin - leuk om daar een bruidspaar van te haken - ingrid van dam

    ReplyDelete
  30. Ja zeker een leuk boekje ..ik doe graag mee aan de giveaway !!!!
    veel succes voor iedereen die mee doet
    heel veel groetjes

    ReplyDelete
  31. ik waag ook graag weer een gokje. Dit boekje is wel heel erg leuk!
    Jolanda

    ReplyDelete
  32. Ik doe pas sinds kort haken en laat me mede door jou blog inspireren. Het lijkt me leuk om dit boekje te winnen zodat ik wat leuke diertjes kan gaan haken.. Anyway leuke blog ik blijf je volgen!

    ReplyDelete
  33. Ik doe pas sinds kort haken en laat me mede door jou blog inspireren. Het lijkt me leuk om dit boekje te winnen zodat ik wat leuke diertjes kan gaan haken.. Anyway leuke blog ik blijf je volgen!

    ReplyDelete
  34. Super leuk boekje. Ideaal voor de winteravonden die er gaan aankomen.

    ReplyDelete
  35. Hoi Annemarie wat leuk deze giveaway. Dit boekje is er nog een van die ik nog graag wil hebben op mijn verlanglijstje. Ik ben helemaal gek van amigurumi's en nu ook weer lekker bezig met een lalylala kangoeroe kira.
    Ik ga duimen voor dit mooie boekje. Veel liefs Danielle

    ReplyDelete
  36. Leuk!!!!! Staat echt wel op mijn lijstje.

    ReplyDelete
  37. Yes! I need this book and yes is my style. :) thank you and good luck to all.

    ReplyDelete
  38. Babydiertjes, wol en schattigheid. Wat heeft een mens nog meer nodig in de herfst. Thumbs up voor deze beestjesbijbel <3. Groetjes Nathalie.

    ReplyDelete
  39. Wat een leuke actie! Lijkt me een mooi boekje met lieve knuffels waar je rond de feestdagen al heel wat kindjes blij mee kunt maken!

    ReplyDelete
  40. graag doe ik mee met deze giveaway, graag wil ik het boekje hebben, toch schattig die diertjes
    Micheline

    ReplyDelete
  41. Leuk boekje zeg.. ik doe graag mee. Gr. Sjanie Lock

    ReplyDelete
  42. Wat een schatjes! Ik doe graag mee

    ReplyDelete
  43. Dat is een boekje om verliefd op te worden. Ik doe graag mee.
    Groetjes,
    Annette

    ReplyDelete
  44. Wat een leuk boekje! Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  45. Wat een leuk boekje! Ik ben verliefd! ��

    ReplyDelete
  46. Wat een leuk boekje! Ik ben verliefd! ��

    ReplyDelete
  47. Lijkt me een superleuk boek dus ik doe graag mee

    ReplyDelete
  48. Wat lijkt me dit een leuk boekje. De beestjes die erin staan zou ik heel leuk kunnen gebruiken bij het interactief voorlezen wat ik vaak voor mijn gastkindjes doe. Het is zo leuk om daar beestjes en dergelijke voor te gebruiken. Met dit boekje zou ik me heerlijk kunnen uitleven. Groetjes Diane

    ReplyDelete
  49. Van de voorkant word je al blij! Lijkt me heel leuk om hier iets uit te maken!

    ReplyDelete
  50. Oh ik had deze al op mijn lijstje nadat ik de foto van de muisjes hadden gezien maar nu ik de vlinder en inderdaad de hertjes en en...... ik doe graag mee :-)

    ReplyDelete
  51. Ellen van Dodeweerd - den HartogNovember 10, 2015 at 8:02 AM

    Ik doe graag mee.
    Het boek lijkt me geweldig leuk!!

    ReplyDelete
  52. Wat een leuke giveaway! Allemaal
    Diertjes waar ik nog geen patroontje van heb :-). De vlinder is ook prachtig!

    ReplyDelete
  53. Ik heb het boek inderdaad al op mijn verlanglijstje staan, ik zou beginnen met de pinguïn voor mijn neefje, de muisjes voor mijn nichtje, de kangaroe voor mijn neefje, de ......

    ReplyDelete
  54. Die muizen zijn super schattig. Wat een schitterende haakboeken zijn er ook. Ik heb er een paar en deze kan er nog wel bij.

    ReplyDelete
  55. Wat een prachtig boek. Zou heel leuk zijn, kan ik mooi een cadeau maken voor ons zwangere nichtje.

    ReplyDelete
  56. Wat een leuk boek! Ik doe mee
    Groetjes, Evelyne

    ReplyDelete
  57. Geweldige actie, wil graag meedoen.
    het is een prachtig boek en zou deze graag aan mijn collectie toevoegen

    ReplyDelete
  58. Goede morgen annemarie, wat n geweldige actie is dit zeg! Zelf ben ik dol op de inktvis met haar lange armen en kleintjes eromheen. Nu maar duimen dus. Groetjes monique

    ReplyDelete
  59. Bedankt voor de kans om dit leuke boekje te winnen. De patronen zijn erg leuk en een paar ervan zeker mijn favorieten. Een super leuke actie groetjes Elena

    ReplyDelete
  60. Wat ik zo leuk vind aan deze patronen is dat het niet voor de hand liggende dieren zijn die erin staan.. Een luiaard of gordeldier is nou niet iets wat ik zelf zou kiezen als patroon, maar nu ik ze zo zie en alle voorbeelden er zo realistisch uit zien, is dit wel een boek wat hoog op mijn verlanglijstje staat..

    ReplyDelete
  61. Wat leuk! Nu ik 23 ben mag ik wel eens gaan oefenen met kleintjes ;) Daar lijken deze schatjes me heel geschikt voor! :)

    ReplyDelete
  62. Wat een leuk boekje, daar wil ik wel een kansje voor wagen.

    ReplyDelete
  63. Hoe toepasselijk voor als ik over drie weken zwangerschapsverlof heb! Heb ik heerlijk alle tijd om gezinnetjes te haken

    ReplyDelete
  64. Ik doe heel graag mee aan deze give away !!ik hoef niet meer te melden dat het een prachtig boek is om in je collectie te hebben ...zo denken we er allemaal over ;-))

    ReplyDelete
  65. Zo Loo! Mijn dochters zouden niet kunnen kiezen welke eerst :)

    ReplyDelete
  66. Wat een leuk haakboek, ik doe ook graag mee om het boekje te kunnen winnen

    ReplyDelete
  67. Ik kan gedichtjes schrijven of lyrisch zijn maar dit boekje is gewoon geweldig dus ik loot heel graag mee.

    ReplyDelete
  68. Wat schattig, zou goed van pas komen voor kado'tjes voor mijn toekomstige nichtje of neefje!

    ReplyDelete
  69. Super leuk! Ik doe ook graag mee!!

    ReplyDelete
  70. Het lijkt me een geweldig leuk boek! Vooral de hertjes zijn prachtig!

    Anna van Es

    ReplyDelete
  71. Wat leuk :)
    Dit boekje staat nog heel hoog op mijn verlanglijstje, alleen snappen ze dat hiet thuis nooit.
    Het gebeurt elk jaar weer dat ik zelf mijn cadeautjes, voor kerst, kan gaan kopen. Dus hopelijk heb ik dit jaar een keer mazzel :-)

    Groetjes Sabina

    ReplyDelete
  72. Zo'n leuk boekje!
    Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  73. Wow wat een superleuke give away! Ik doe heel graag mee <3

    ReplyDelete
  74. super leuk, dat je hem weggeeft.
    Deze staat heel erg op mijn wens lijstje gewoon alleen al door die super lieve pinguin

    ReplyDelete
  75. Wat een toffe give away...ik heb het boekje gezien en deze amigurumi beestjes zijn zooo lief. Volgens mij een feestje om ze te haken.....je snapt misschien....ik doe graag mee met deze give away *U*
    Lieve Groetjes
    tertia

    ReplyDelete
  76. Ik doe graag mee
    Zou heel leuk zijn om te winnen

    ReplyDelete
  77. Haken leerde ik in de basisschool, de simpele dingen: een pannelap, ... Een tijdje geleden pikte ik het weer op en om het mezelf niet te moeilijk te maken begon ik met een deken. Nu ik dus alle basissteken weer onder de knie heb, wil ik mezelf verder uitdagen en wat is er leuker dan zelf knuffels haken. Dit boek zou dus de perfecte start zijn van mijn "haken on the next level" :-)

    ReplyDelete
  78. Wat een fantastische ontwerpen staan er in! Hij staat op mijn verlanglijstje voor de kerst, maar als ik hem hier zou winnen, kan ik mooi garen vragen aan de kerstman... ;-)

    ReplyDelete
  79. wat gaaf! vind het boek geweldig dus doe graag mee!

    ReplyDelete
  80. Wat een geweldige Give Away, ik doe graag mee!

    Groetjes,
    Lianne

    ReplyDelete
  81. Wat een leuk boekje is het toch. Ik heb me steeds kunnen beheersen het te kopen, dus ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  82. Wat een leuke gave away! Ik doe zeker heel graag mee voor dit super mooie boek. Deze staat op mijn verlanglijstje, dus zou mooi uitkomen.

    Groetjes,
    Yvonne

    ReplyDelete
  83. Wat een leuke gave away! Ik doe zeker heel graag mee voor dit super mooie boek. Deze staat op mijn verlanglijstje, dus zou mooi uitkomen.

    Groetjes,
    Yvonne

    ReplyDelete
  84. Doe graag mee met de loting voor dit mooie boek. Leuk om kerstcadeautjes te maken/haken....

    ReplyDelete
  85. Dit boek wilde ik op mijn verlanglijstje zetten! Vooral die luiaard met jong en die hertjes vind ik zo leuk! Maar ook de kangeroe en de muis. Ik doe ook graag mee. Groetjes Annemiek

    ReplyDelete
  86. Oei, ik zag dit boekje pas in de boekhandel.
    Zo leuk!
    Ik waag daarom graag een gokje en doe mee met je give away.

    ReplyDelete
  87. Tijdens de amigurumidag én op de KreaDoe heb ik veel ooh's en aah's gezegd bij deze baby's met moeder (en vader). Zo schattig. Ik waag graag een kansje voor een vriendin die midden in een superzware zwangerschapstijd zit. Het haken geeft haar tussen het ziek zijn door wat afleiding.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  88. What an amazing collection and such a great giveaway, I would love to win this and make my hooks happy. : )

    ReplyDelete
  89. Ik wil ook mijn kans wagen om het mooie, leuke boek te winnen. Groetjes Annemieke

    ReplyDelete
  90. I'm in love with the pinguins!! wat een prachtig boekje voor onder mijn kerstboom

    ReplyDelete
  91. wat een leuk boekje!
    ben gek van hertjes, tantezegger van pinguin, zoon van apies en zo kunnen we nog even doorgaan,
    waag dus graag een kansje!
    groetjes marian b

    ReplyDelete
  92. wat een leuke dieren staan er in weet nu al dat ik daar heel wat kinderen blij mee kan maken!!!!!

    ReplyDelete
  93. Ook ik waag graag een kansje! Groetjes Daniëlle

    ReplyDelete
  94. wat een schatjes zijn het, ik doe graag mee met de Give away

    ReplyDelete
  95. Ik doe graag mee!!! Heerlijk om met dit weer mee op de bank te kruipen!
    Kan ik het katoen alvast inslaan??? �� groetjes Kitty

    ReplyDelete
  96. Leuk, leuk...Met een zwangere in de familie kan ik dan gelijk beginnen!!
    Ben benieuwd.

    ReplyDelete
  97. Ik zou dit boekje heel graag willen winnen! Ik ben 8 weken zwanger, en zo zou ik met behulp van de gehaakte pinguin en haar kleintje in de wandelwagen, mijn zoontjes over een paar weekjes op een originele manier kunnen vertellen dat ze er een broertje of zusje bij krijgen! Een baby, net zoals de pinguin een baby heeft! dat zou toch geweldig zijn? Zo is het ook iets beter te begrijpen voor kindjes van 4 en 2 jaar. En nu maar hopen dat ik ga winnen!

    ReplyDelete
  98. Wat een superleuk boek!!!Nou ik wil wel een gokje wagen hoor. Groetjes

    ReplyDelete
  99. Ik doe graag mee, wat een leuk boek! De vlinder en de pinguin familie vind ik fantastisch!
    Groetjes Bep

    ReplyDelete
  100. Ik doe zeker mee, mijn handen jeuken nu al om eventueel te gaan beginnen

    ReplyDelete
  101. Superleuk! Als kersverse mama zou ik dit boekje graag winnen!
    Erg leuke give away!

    ReplyDelete
  102. My favourite are the deer family but can't forget the octopus, too cute!
    Thanks for hosting this giveaway! :-)

    ReplyDelete
  103. Een heel leuk boekje. Als ik het zou winnen ga ik voor de gordeldiertjes. Ze zijn zo leuk !!!

    ReplyDelete
  104. Wat een leuk boek! Ik wil ook graag een kansje wagen om het te winnen!

    Groetjes, Sofie
    http://sofies-succulent-beads.blogspot.be/

    ReplyDelete
  105. These are super cute, I like the penguin and the dear and the butterfly and.... :-D
    thank you ;o)

    ReplyDelete
  106. Wat een leuk boekje ,ik waag graag een kansje !

    Groet Gerda

    ReplyDelete
  107. Ik loot graag mee ! Staat nl op mijn wensenlijst dit leuke boek !

    ReplyDelete
  108. Dit zou leuk zijn om kraamkadootjes uit te maken en ik heb er twee in het verschiet dus....ik ga duimen hoor

    ReplyDelete
  109. Absolutely adorable!!! I don't know which of all of them is the cutest!! Thank you for hosting this giveaway.

    Darlene P.

    ReplyDelete
  110. Wat een schattige patronen! Ik doe graag mee. Groetjes, Jacqueline

    ReplyDelete
  111. Die kans laat ik niet voorbij gaan! Ik doe graag mee!
    Zo lief!

    Ik zal het even delen.

    Grtz
    Diana

    ReplyDelete
  112. De hertjes zijn ook mijn favoriet! :D Ik doe graag mee, groetjes Ellen Swinnen

    ReplyDelete
  113. Babydieren en families om te haken? Wat een geweldig idee! Mijn vriend en ik zijn bezig met een creëren van onze eigen familie. Een gezinnetje. Dit boekje zou dus het perfecte geschenk zijn voor in de (toekomstige) babykamer :)

    ReplyDelete
  114. Wat een ontzettend leuk boek. En wat leuke patronen. Mijn nichtje is zwanger en vroeg me om een hertje te maken voor op de babykamer. En het eerste wat ik zie is een hert.

    ReplyDelete
  115. These are so adorable! I especially love The penguins! I definitely would love to have this book. Does it come in English?

    ReplyDelete
  116. De kangoeroes zijn mijn favoriet, de draakjes die van mijn zoontje. We hebben het boekje laatst door gebladerd. Ik waag graag een kansje

    ReplyDelete
  117. hoe zalig zou het niet zijn om dit te winnen? :D ik doe graag mee :)

    ReplyDelete
  118. Deze zijn echt te leuk! Fantastisch, ik doe heel graag mee. Veel liefs, Thessa

    ReplyDelete
  119. Daar zou ik super blij mee zijn en doe daarom ook graag mee

    ReplyDelete
  120. Die vlinder vind ik echt zo ontzettend mooi!!! De andere ook maar die vlinder...echt wauw!!!
    Vicky

    ReplyDelete
  121. Deze staat op mijn verlanglijstje sinds ik het boek heb gezien op kreadoe. Graag doe ik mee met deze give away

    ReplyDelete
  122. Ik zou graag mee willen doen! Wat een leuk boekje :)

    ReplyDelete
  123. Super leuk! Heel graag maak ik kans! Het lijkt mij super om een gordeldier voor mijn moeder te maken! De muizen en pinguïns zijn ook super! Mijn handen gaan er helemaal van kriebelen.

    ReplyDelete
  124. I would love to win this super cute book, I just love the penguin baby carriage, such an adorable baby too. I have one little grandson, and this week I have a new baby granddaughter who will love all of these families I think.
    Thank you for the giveaway.

    ReplyDelete
  125. Danielle van der lindenNovember 11, 2015 at 12:18 AM

    Wauw zou super leuk zijn, mijn zoontje is echt dieren gek en vraagt steeds of ik iets voor hem maak. Met dit boekje zou dat zeker gaan lukken. Heel mooi boek.

    ReplyDelete
  126. Geweldig. Als ik het boek mag winnen, dan heb ik gelijk nieuwe inspiratie voor knuffels voor actie schoenendoos van volgend jaar. Ik doe dus graag mee.

    ReplyDelete
  127. Ik doe heel graag mee! Mijn liefste vrouw mag na behoorlijk pittige zwangerschapsweken straks genieten van haar verlof. Ze is gek op creatief bezig zijn en ik weet dat ze voor de babykamer nog heel graag wat knuffeltjes wilde maken. Ik ga dus heel hard duimen! Gr. Luuk

    ReplyDelete
  128. Wat een leuk boekje! Ik waag een gokje.

    ReplyDelete
  129. Doe heel graag mee!!!!!!!!!! Groetjes Nienke

    ReplyDelete
  130. Phoe wat een reacties...toch waag ik ook een kansje, want de diertjes zijn wel echt leuk!

    Groetjes, Martine

    ReplyDelete
  131. Die zijn echt zo schattig! Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  132. Doe heel graag mee!!!!!!!!!! Groetjes Nienke

    ReplyDelete
  133. Geweldig. Als enorme dierenliefhebber en haakfanaat is dit boek een must-have! Ik wil dan ook heel graag meedoen aan de loting.
    Groetjes
    Ingrid

    ReplyDelete
  134. Wat een leuk boekje. Ik wil graag mee doen. Groetjes Petra

    ReplyDelete
  135. Ohhhhh.... die wil ik zeker toevoegen aan mijn kleine, maar groeiende verzameling haak boeken.
    groetjes Mendy

    ReplyDelete
  136. Graag zou ik nog mee willen doen met de verloting. Haken is mijn grote hobby maar beestjes bedenken is me toch te moeilijk. Daar heb ik echt patroontjes voor nodig. Groeten, Annet

    ReplyDelete